emiliasdream

Direktlänk till inlägg 17 april 2016

Mockaband- Vilka färger finns att välja mellan?

Av Emilia - 17 april 2016 19:16

Här kommer lite foton på olika färger på mockaband som jag använder till drömfångarna. Hitta din favoritkombination av färger, material, pärlor och tillbehör!

     

Jag får hem nya färger lite titt som tätt så håll utkik!


Välkommen med din beställing!

Mejl: fangadindrom@gmail.com


Titta gärna in på min Instagramsida- emiliasdream


Dream until your dream come true, Love Emilia   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 1 maj 2016 19:30

Fönstermobil a´la drömfångare!                           Går att beställa i vilken eller vilka färger man vill!   Välkommen med din beställning! Mejl: fangadindrom@gmail.com   Titta också gärna in på min Instagramsida- emi...

Av Emilia - 18 april 2016 09:56

Välj färg på mockaband, vaxtråd, fjädrar och pärlor själv!                                       Välkommen med din beställning!   Mejl: fangadindrom@gmail.com   Titta gärna in på min Instagramsida- emiliasdream   ...

Av Emilia - 18 april 2016 09:51

En liten drömfångare, du kan själv välja färger!                               Välkommen med din beställning!   Mejl: fangadindrom@gmail.com   Titta gärna in på min Instagramsida- emiliasdream   Dream until your dream...

Av Emilia - 18 april 2016 09:34

                                    Går även att beställa både större och mindre om man vill!Priset ovan gäller den här storleken      Välkommen med din beställning!   Mejl: fangadindrom@gmail.com   Titta gärna in på ...

Av Emilia - 18 april 2016 09:20

Babyrosa, babyblå eller varför inte lila eller mintgrön? Häng den ovanför sängen, skötbordet eller i fönstret!                                     Vilken färg vill du ha på fjädrarna, mockabandet och vaxtråden? Välj pärlor o...

Ovido - Quiz & Flashcards